Home » Ψηφιακό αποθετήριο

Δείτε ζωντανά

“ΣΥΖΗΤΏΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ : Τα εκπαιδευτικά προγράμματα του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Χανίων”

Δηλώστε  συμμετοχή στη  διεύθυνση

https://forms.gle/TA2K7Wx3qwhtQRUy7

Θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής.

Αναζήτηση και φίλτρα

  • Κατηγορίες

  • Ετικέτες

  • Ημερομηνία

Ψηφιακό αποθετήριο

ΣΕΕ ΠΕ02 Β. Καλοκύρη. Υποστηρικτικό υλικό για τον προγραμματισμό και την οργάνωση της διδασκαλίας των φιλολογικών μαθημάτων στις Α΄- Β΄- Γ΄ τάξεις του Γενικού Λυκείου: ΩΠ, ΠΣ, ύλη, Οδηγίες, αξιολόγηση μαθημάτων, διευκρινίσεις- επισημάνσεις και αναρτήσεις στον ιστότοπο ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ.

ΣΕΕ Ν. Μποέμη Θεατρική Αγωγή – Υλικό

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για τα Μαθηματικά στο Γυμνάσιο Τεύχος Β (Β΄ και Γ΄ Τάξη)

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για τα Μαθηματικά στο Γυμνάσιο Τεύχος Α (Α΄-τάξη)

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ Προσαγμογές αναλυτικών προγραμμάτων για Μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ

Ζανέκα Σ__H δημιουργική γραφή στο Γυμνάσιο. Θεωρία και παραδείγματα

ΦΕΚ 4177/B/2020 ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ Α ΓΕΛ

2020_2021 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Γ ΓΕΛ

ΟΔΗΓΟΣ ΙΕΠ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (Σεπτέμβριος 2020)

ΝΟΜΟΣ 4692/2020 “Αναβάθμιση σχολείου και άλλες διατάξεις”

2020-2021 ΟΔΗΓΙΕΣ ΙΕΠ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Γ ΓΕΛ

2020-2021 ΟΔΗΓΙΙΕΣ ΙΕΠ ΦΥΣΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

2020-2021 ΟΔΗΓΙΕΣ ΥΛΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Α-Β-Γ ΕΠΑΛ

2020-2021 ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

2020-2021 ΟΔΗΓΙΕΣ ΙΕΠ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ Γ ΓΕΛ

2020-2021 ΟΔΗΓΙΕΣ ΙΕΠ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

2020-2021 ΟΔΗΓΙΕΣ ΙΕΠ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α & Β ΓΕΛ

2020-2021 ΟΔΗΓΙΕΣ ΙΕΠ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

2020-2021 ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ Γ ΕΠΑΛ

2020-2021 ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΑΛΓΕΒΡΑΣ Α ΓΕΛ ΔΙΟΡΘΩΣΗ

2020-2021 ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΑΙ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ Α_ΓΕΛ

ΣΕΕ ΠΕ02 Β. Καλοκύρη. Επισημάνσεις και διευκρινίσεις για το μάθημα «Ιστορία» γενικής παιδείας στην Α΄ και Β΄ τάξη ΓΕ.Λ.: ΩΠ, ΠΣ, ύλη, Οδηγίες, εξετάσεις-θέματα.

ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΦΥΤΑ – ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ – ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ (δια ζώσης) ​

ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΝΑ ΑΡΧΙΝΗΣΕΙ…: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΕ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ

ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣΩΠΕΙΑ – ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ: ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΜΕ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΠΗΓΩΝ

ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΟΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΕΠΟΧΕΣ: ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Ζανέκα Σ: ΦΕΚ και Οδηγίες Υ.ΠΑΙ.Θ. και Ι.Ε.Π για τα φιλολογικά μαθήματα σχολικού έτους 2020-2021. Επισημάνσεις και Υποστηρικτικό υλικό

Ζανέκα Σ: Το Πρόγραμμα Σπουδών για το μάθημα των Λατινικών Β΄ Λυκείου Ο.Π.Α.Σ. Επισημάνσεις και Υποστηρικτικό Υλικό

ΣΕΕ Μ. Γιγουρτάκη – Εγκύκλιοι- Υλικό- Έντυπα Παράλληλης Στήριξης

Πηγές για ψηφιακές δεξιότητες – ΣΕΕ ΠΕ88 Γ. Βλοντάκης

Ζανέκα Σ: Χρήσιμες πληροφορίες και σύνδεσμοι για την έναρξη του σχολικού έτους 2020-2021

Ζανέκα Σ: Συμβουλές για τη διδασκαλία με μάσκα

ΣΕΕ Β. Καλοκύρη – Υλικό ανατροφοδότησης από το επιμορφωτικό τηλε-σεμινάριο προγραμματισμού, παιδαγωγικού και διδακτικού έργου, για τη νέα σχολική χρονιά, 2020-21

ΣΕΕ Β. Καλοκύρη. Επιμορφωτικό υλικό τηλεσεμιναρίων για τη διδασκαλία στη Δ/θμια Εκπ/ση με χρήση ΕξΑΕ (περίοδο αναστολής λειτουργίας των σχολείων λόγω covid-19)

ΣΕΕ Β. Καλοκύρη. Εκπαιδευτικό υλικό: Αξιοποίηση έργων τέχνης στο πλαίσιο του Προγράμματος Υποστήριξης Γλωσσικού Γραμματισμού.

Ζανέκα Σ: Η εξεικόνιση του νερού στην ελληνική γραμματεία. Τρία Παραδείγματα. Συνδιάσκεψη στελεχών εκπαίδευσης για τη διαθεματική αξιοποίηση των φυσικών ιαμάτων στη σχολική εκπαίδευση σε συνεργασία με τις ΣΕΕ Καλαθάκη Μ. και Μαρτίνου Σ.

Ζανέκα Σ_Η διδασκαλία του λογοτεχνικού κειμένου στο σχολείο σύμφωνα με τη θεωρία της πρόσληψης και της αναγνωστικής ανταπόκρισης. Παράδειγμα παραγωγής ερμηνευτικού σχολίου: Κική Δημουλά «Ο Πληθυντικός Αριθμός»

ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ Ε.Ε.Α.

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΓΧΟΥΣ ΣΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ

Κοινωνιολογία Μικρο-Σενάριο

ΣΕΕ Ειρ. ΜΠΑΓΙΑΤΗ – Διερευνητική μέθοδος στην Ιστορία με εργαλεία εξ αποστάσεως εκπαίδευσης

ΣΕΕ ΠΕ02 Β. Καλοκύρη. Αποστολή εκπαιδευτικού υλικού: Διαδικτυακές πηγές για την «εξ αποστάσεως εκπαίδευση» (στις έκτακτες συνθήκες αναστολής λειτουργίας του σχολείου) και για τον εμπλουτισμό της διδασκαλίας σε συνθήκες «κανονικότητας».

Οδηγίες για την ΕξΑΕ και για το υλικό της

Ενδεικτικές ιστοσελίδες με υλικό για τις δραστηριότητες του προγράμματος εκπαίδευσης από απόσταση στα Θρησκευτικά

Ειρ. Μπαγιάτη – H εξ αποστάσεως εκπαίδευση (video)

Διευκρινίσεις σε θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

Ζανέκα Σ: Ενημέρωση για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στα σχολεία της παιδαγωγικής μου ευθύνης

Εξ αποστάσεως υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ/Αναπηρία

Ζανέκα Σ: Ψηφιακά Μέσα, Εργαλεία, Βοηθήματα για Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση (σύγχρονης και ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης) για όλες τις Ειδικότητες Εκπαιδευτικών των Σχολείων της Παιδαγωγικής μου Ευθύνης

Γ. Στριλιγκάς – Οδηγίες για την εκπαίδευση από απόσταση στα θρησκευτικά

ΣΕΕ ΠΕ02 Β. Καλοκύρη. Επικαιροποιημένος Οδηγός Ορθογραφίας για τον 8ο Διασχολικό Διαγωνισμό Ορθογραφίας (Απρίλ. 2020). Υπενθύμιση ενημέρωσης για συμμετοχή Φιλολόγων με τάξεις μαθητών/τριών.

Ζανέκα Σ: Εκπαιδευτικό υλικό με θέμα την πρόληψη κι αντιμετώπιση του Σχολικού Εκφοβισμού

Διαφοροποιημένη Διδασκαλία

Ζανέκα Σ: Τι είναι το θέμα, το μοτίβο και το υλικό στη Λογοτεχνία; Τα θέματα της διηγηματογραφίας του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη

ΣΕΕ ΠΕ02 Β. Καλοκύρη. Εκπαιδευτικό υλικό με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού (6 Μαρτίου).

ΣΕΕ ΠΕ02 Β. Καλοκύρη. Εκπαιδευτικό υλικό της Συντονίστριας Β. Καλοκύρη, με θέμα: «“Ας συνεργαστούμε με την εφηβεία”. Προκλήσεις και προτάσεις για εκπαιδευτικούς, γονείς και εφήβους Γυμνασίου και Λυκείου».

Ζανέκα Σ: Η αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία της Ν.Ε. Γλώσσας και της Λογοτεχνίας

Υλικό για Π.Σ. από ΙΕΠ

Επιχειρηματολογία, ρητορική και προϋποθέσεις ανάπτυξης ήθους/πολιτικής παιδείας στο σχολείο. Υλικό της ΣΕΕ Β. Καλοκύρη προς αξιοποίηση στα μαθήματα και σε δράσεις ρητορικής (διττούς λόγους).

Η Ειδική Αγωγή Και Εκπαίδευση μέσα από το Ν. 4547/2018

Ειδική Αγωγή Και Εκπαίδευση Ατόμων Με Αναπηρία

Το ΕΠΕ για την Παράλληλη Στήριξη

Ενστάσεις ΔΕΔΑ

ΣΕΕ Φιλολόγων Β. Καλοκύρη προς Φιλολόγους αρμοδιότητας. Αξιοποίηση του «Προγράμματος Υποστήριξης Γλωσσικού Γραμματισμού» στη Δ/θμια Εκπ/ση, στο πλαίσιο εγκυκλίου του Υ.ΠΑΙ.Θ. για δράσεις εορτασμού (10-14/2/20) της Παγκόσμιας Ημέρας Ελληνικής Γλώσσας.

Ζανέκα Σ: Κριτήριο αξιολόγησης μαθητών/-τριών με απαντήσεις στα Αρχαία Ελληνικά Ο.Π.Α.Σ. Γ΄ ΓΕ.Λ. Υλικό επιμορφωτικού εργαστηρίου φιλολόγων.

Πρόταση για αξιοποίηση του «Προγράμματος Υποστήριξης Γλωσσικού Γραμματισμού» στη Δ/θμια Εκπ/ση, στο πλαίσιο εγκυκλίου του Υ.ΠΑΙ.Θ. για δράσεις εορτασμού (10-14/2/20) της Παγκόσμιας Ημέρας Ελληνικής Γλώσσας.

Υλικό ΙΕΠ από προσομοιωτική εξέταση – βαθμολόγηση για ΝΕΓ-ΛΟΓ Γ΄ ΓΕ.Λ. Αποστολή απαντήσεων μαθητών/-τριών και βαθμολογίας τους (ανατροφοδότηση Σεμιναρίων – ΣΕΕ Β. Καλοκύρη)

Μπαγιάτη, Ε. (2014). Εναλλακτικές αντιλήψεις μαθητών Λυκείου για τα τροφικά πλέγματα. Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση, 7(1-2), 41-58.

Μπαγιάτη, Ε. (2015). Αυθόρμητες αντιλήψεις μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη φύση σε σχέση με αυτές μαθητών τυπικής ανάπτυξης. Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση, 8(1-2), 67-90.

Μπαγιάτη, Ε. (2018). Αποικοδόμηση: Εννοιολογική Αλλαγή σε μαθητές Δημοτικού με τη Διερευνητική Μέθοδο. Εκπ@δευτικός Κύκλος. 6(2). ISSN: 2241-4576

Πρόσκληση για συμμετοχή εκπαιδευτικών ειδικοτήτων Δ/θμιας Εκπ/σης (σύμφωνα με τον πίνακα αποδεκτών) στο εκπαιδευτικό –διεπιστημονικό «Πρόγραμμα Υποστήριξης Γλωσσικού Γραμματισμού».

Οδηγία για τη διδασκαλία των Μαθηματικών στο Γυμνάσιο

ΒΙΒΛΙΟ ΧΗΜΕΙΑΣ ΣΕ ΕΝΤΥΠΗ ΜΟΡΦΗ-ΛΥΣΕΙΣ ΣΤΑ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΝΟΡΓΑΝΗΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΚΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΑΝΟΡΓΑΝΗΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΚΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ

ΒΙΒΛΙΟ ΧΗΜΕΙΑΣ ΣΕ ΕΝΤΥΠΗ ΜΟΡΦΗ-ΒΟΗΘΗΜΑ ΧΗΜΕΙΑΣ Γ ΤΑΞΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΒΙΒΛΙΟ ΧΗΜΕΙΑΣ ΣΕ ΕΝΤΥΠΗ ΜΟΡΦΗ-ΒΟΗΘΗΜΑ ΧΗΜΕΙΑΣ Β ΤΑΞΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΒΙΒΛΙΟ ΧΗΜΕΙΑΣ ΣΕ ΕΝΤΥΠΗ ΜΟΡΦΗ-ΧΗΜΕΙΑ Β ΤΑΞΗΣ ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ, ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΒΙΒΛΙΟ ΧΗΜΕΙΑΣ ΣΕ ΕΝΤΥΠΗ ΜΟΡΦΗ-ΧΗΜΕΙΑ Α ΤΑΞΗΣ ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ

ΒΙΒΛΙΟ ΧΗΜΕΙΑΣ ΣΕ ΕΝΤΥΠΗ ΜΟΡΦΗ-ΌΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΧΗΜΕΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΟΘΕΙ ΣΤΙΣ ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 1983 – 1996

ΒΙΒΛΙΟ ΧΗΜΕΙΑΣ ΣΕ ΕΝΤΥΠΗ ΜΟΡΦΗ-ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΑΝΟΡΓΑΝΗΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΚΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ 1ΗΣ ΚΑΙ 2ΗΣ ΔΕΣΜΗΣ

ΒΙΒΛΙΟ ΧΗΜΕΙΑΣ ΣΕ ΕΝΤΥΠΗ ΜΟΡΦΗ-ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΟΡΓΑΝΙΚΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ 1ΗΣ ΚΑΙ 2ΗΣ ΔΕΣΜΗΣ

ΒΙΒΛΙΟ ΧΗΜΕΙΑΣ ΣΕ ΕΝΤΥΠΗ ΜΟΡΦΗ-ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΑΝΟΡΓΑΝΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ 1ΗΣ ΚΑΙ 2ΗΣ ΔΕΣΜΗΣ

ΒΙΒΛΙΟ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΣΕ ΕΝΤΥΠΗ ΜΟΡΦΗ-ΒΙΟΛΟΓΙΑ Β ΤΑΞΗΣ ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ, ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΒΙΒΛΙΟ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΣΕ ΕΝΤΥΠΗ ΜΟΡΦΗ-ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΕΝΕΤΙΚΗΣ

ΒΙΒΛΙΟ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΣΕ ΕΝΤΥΠΗ ΜΟΡΦΗ: ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ 2ΗΣ ΔΕΣΜΗΣ

Ζανέκα Σ: Αποστολή Επιμορφωτικού Υλικού Ι.Ε.Π. για το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας της Γ΄ τάξης ΓΕ.Λ.

ΣΕΕ ΠΕ02 Β. ΚΑΛΟΚΥΡΗ. α) Εκπαιδευτικό υλικό για το μάθημα «Νεοελληνική Γλώσσα-Λογοτεχνία Γ΄ ΓΕΛ» – ανατροφοδότηση από το σεμινάριο της ΣΕΕ Β. Καλοκύρη. β) Ανακοίνωση για νέο Εργαστηριακό σεμινάριο «Νεοελληνικής Γλώσσας-Λογοτεχνίας» Γ΄ τάξης ΓΕ.Λ. (ΜΕΡΟΣ Β΄. Βαθμολόγηση απαντήσεων μαθητών σε δοκιμαστικό διαγώνισμα ΙΕΠ, διαμόρφωση απαντήσεων κ.ά. ), Πέμπτη 6-2-2020, 11.45-14.10, στο 3ο ΓΕ.Λ. Διοργάνωση: ΣΕΕ Β. Καλοκύρη σε συνεργασία με 3ο ΓΕΛ Ηρακλείου.

9-Καλαθάκη Μ Διδασκαλία σε Ομάδες με ΝέεςΤεχνολογίες του ΝΕΥΡΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ (Επιμόρφωση Καθηγητών)

8-KALATHAKI M, PANTELAKI E, PAPASTEFANAKI A RESPECT OF BIODIVERSITY A DIDACTIC OBJECTIVE OF THE SCHOOL ESDP

7-Καλαθάκη Μ ΔΑΣΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΥΠΑΙΘΡΟΥ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΤΙΣ ΔΑΣΙΚΕΣ ΦΥΤΟΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

Ο θεσμός της Παράλληλης Στήριξης στα σχολεία Γενικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

Ζανέκα Σ: Τα θέματα Ι.Ε.Π. της γραπτής εξέτασης μαθητών/-τριών στο μάθημα της ΝΕ Γλώσσας και Λογοτεχνίας. Οι απαντήσεις μου στα θέματα Ι.Ε.Π.

6-Παπαστεφανάκη Α,Παντελάκη Ε, Καλαθάκη Μ Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΙΚΙΛΟΤΗΤΑ-Διδακτική παρέμβαση μέσα στο Μουσείο Ν Καζαντζάκη

5-Καλαθάκη Μ Μεθοδολογία Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Προγράμματος

4-Ιωαννίδης Θ, Καλαθάκη Μ, Λαγουδάκη Ε Ο ΚΥΚΛΟΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΚΥΤΤΑΡΟΥ Διδακτικο Σεναριο

3-Ιωαννίδης Θ, Καλαθάκη Μ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΚΥΤΤΑΡΟΥ Διδακτικο Σεναριο

2-Καλαθάκη Μ ΤΑ ΗΜΙΑΥΤΟΝΟΜΑ ΟΡΓΑΝΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΥΤΤΑΡΟΥ Διδακτικο Σεναριο

1-Καλαθάκη Μ & Παπαστεφανάκη Α Διδασκαλια Διδακτικων Ενοτήτων Λυκειου με Συνδιάσκεψη

Ζανέκα Σ_Συμπληρωματικές οδηγίες-διευκρινίσεις του Υ.ΠΑΙ.Θ σχετικά με τη διδασκαλία και αξιολόγηση των φιλολογικών μαθημάτων της Γ΄ ΓΕΛ

Ζανέκα Σ: Τα ΦΕΚ με τα Προγράμματα Σπουδών του σχολικού έτους 2019-2020 για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα της Γ’ τάξης ΓΕΛ. Διευκρινίσεις για τα ΠΣ και την αξιολόγηση των μαθητών.

ΣΕΕ ΠΕ02 Β. Καλοκύρη. Ενημέρωση για δημοσίευση σε ΦΕΚ των Προγραμμάτων Σπουδών για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα (Γ΄ ΓΕΛ Ο.ΠΑΣ και ΝΕΓ-ΛΟΓ). Διευκρινίσεις ΙΕΠ για την εξεταστέα ύλη. Ηλεκτρονική πρόσβαση σε ΦΕΚ (ΠΣ, ύλης, τρόπου εξέτασης).

Ζανέκα Σ: Αποστολή (15-11-2019) στους φιλολόγους επισημάνσεων ΙΕΠ (11-11-2019) για το μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών Ο.Π. Γ΄ ΓΕΛ.

Ζανέκα Σ: Αποστολή υλικού ΙΕΠ για τη γλωσσική εμβάθυνση στο πρωτότυπο αρχαίο κείμενο με την αξιοποίηση εκδεδομένων μεταφράσεων

Ζανέκα Σ: Αποστολή υλικού ΙΕΠ στα ΕΠΑΛ για τη συνδιδασκαλία των Νέων Ελληνικών στα ΕΠΑΛ

Ζανέκα Σ: Αποστολή (13-11-2019) στους φιλολόγους επισημάνσεων-ενδεικτικών ερωτήσεων αξιολόγησης του ΙΕΠ (11-11-2019) για το πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα της Γλώσσας και Λογοτεχνίας Γ΄ΓΕΛ

Ζανέκα Σ: Η Αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών/τριών στο μάθημα της Νεοελληνικής γλώσσας και Λογοτεχνίας Γ’ Γενικού Λυκείου

ΣΕΕ ΠΕ02 Β. Καλοκύρη. Υποστηρικτικό υλικό για τα Αρχαία Γ΄ ΓΕΛ (ΟΠΑΣ). Επισημάνσεις διδασκαλίας και αξιολόγησης. Παραδείγματα με παράλληλα κείμενα .

Παρεμβάσεις σε παιδιά με Δ.Α.Φ.

Ζανέκα Σ: Τα Σχήματα Λόγου στην Ελληνική Γραμματεία για το Γυμνάσιο και το Λύκειο

Ε. Δέλλα – Το portfolio στην παράλληλη στήριξη

Ζανέκα Σ: Κειμενικά Είδη. Κειμενικοί Δείκτες. Τροπικότητα του Λόγου_Θεωρία-Πίνακες Λέξεων-Δραστηριότητες

Ζανέκα Σ: Κριτική προσέγγιση και ανάλυση των πηγών στο μάθημα της Ιστορίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

ΣΕΕ ΠΕ02 Β. Καλοκύρη. Ενημέρωση για νέες αναρτήσεις-υλικό του ΙΕΠ: «Επισημάνσεις για τα Αρχαία Ελληνικά (Γ΄ τάξης, ΟΠΑΣ) και «Ενδεικτικές ερωτήσεις για την αξιολόγηση του πανελλαδικώς εξεταζόμενου μαθήματος Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία».

ΣΕΕ ΠΕ02 Β. Καλοκύρη. Ανατροφοδότηση μετά τα σεμινάρια. Βοηθητικές επισημάνσεις και υποστηρικτικό υλικό για τη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας των Α΄, Β΄, Γ΄ τάξεων Γυμνασίου, σχ. έτους 2018-19, βάσει των Συμπληρωματικών Οδηγιών

ΠΡΩΙΜΗ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Εγκύκλιος 2019-2020 Τμήματα Ένταξης

Ζανέκα Σ: Ψηφιακό Σενάριο_Τα φύλα στη Λογοτεχνία

Ζανέκα Σ: Εισαγωγή στην αττική τραγωδία για το μάθημα των αρχαίων ελληνικών Β΄Λυκείου και Γ΄Γυμνασίου

Ζανέκα Σ_Ψηφιακό Σενάριο στη ΝΕ Γλώσσα Α΄και Γ΄Λυκείου_Κοινωνικές Γλωσσικές Ποικιλίες

Ζανέκα Σ: Διδακτέα-εξεταστέα ύλη των φιλολογικών μαθημάτων των ΕΠΑ.Λ σχολ. έτους 2019-2020

Ζανέκα Σ: Η τροπικότητα στη Νεοελληνική Γλώσσα

ΣΕΕ Βασιλεία Καλοκύρη. Ανατροφοδότηση μετά τις εκπαιδευτικές Ημερίδες για τον Ερωτόκριτο του Β. Κορνάρου. Διδακτική-εκπαιδευτική αξιοποίησή του, εκπαιδευτικό υλικό, δράσεις στα σχολεία και προγραμματισμός για παρουσιάσεις σχολικών δράσεων, στο πλαίσιο του σχολ. έτους-αφιερώματος 2019-20.

Ζανέκα Σ: Οι Κειμενικοί Δείκτες στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας

ΟΔΗΓΙΕΣ ΥΠΑΙΘ_ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΦΑΚΕΛΟΥ ΜΑΘΗΤΗ_ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ_Β ΓΕΛ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ_2019-2020

ΟΔΗΓΙΑ ΥΠΑΙΘ_ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΤΟ ΦΑΚΕΛΟ ΜΑΘΗΤΗ_ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ_Β ΓΕΛ_2019-2020

ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ

Προτάσεις για πιο “πράσινα” σχολεία

Ζανέκα Σ_Πολυτροπικά κείμενα στο μάθημα της ΝΕ Γλώσσας

(ΥΠΑΙΘ) ΠΑΡΟΡΑΜΑΤΑ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ (2019-2020)

(ΥΠΑΙΘ) ΠΑΡΟΡΑΜΑΤΑ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ-ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ (2019-2010)

(ΥΠΑΙΘ) ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΓΕΛ (2019-2020)

(ΥΠΑΙΘ) ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙKΩΝ Α΄& Β΄ ΤΑΞΗΣ ΓΕΛ (2019-2020)

(ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ) Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για τα Μαθηματικά στο Γυμνάσιο για Μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες – Τεύχος Β’ (Β΄ και Γ΄ Τάξη)

(ΥΠΑΙΘ) ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ (2019-2020)

(ΥΠΑΙΘ) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ Γ2_123462_27_10_2011 ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ

(ΥΠΑΙΘ) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ Δ2/222580/18-12-2017 ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ

Οδηγίες και επισημάνσεις για τη διδασκαλία των Μαθηματικών (σχολικό έτος: 2019-2020)

(ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ (Προσαγμογές αναλυτικών προγραμμάτων για Μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες (ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ)

(ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ) Προσαρμογές αναλυτικών προγραμμάτων για τα Μαθηματικά στο Γυμνάσιο για Μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες – Τεύχος A’ (A΄ Τάξη)

Φιλιππάκη Αμαλία: Video Αναστοχασμού από το 1ο Θερινό Σχολείο Εκπαίδευσης για την Αειφορία

Δροσουλάκης Κ.: Διαφοροποιημένη Διδασκαλία

Συνεργασία εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής στο πλαίσιο της γενικής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα.

Ζανέκα Σ_Σχολική Ηγεσία στον 21ο αι.

Διευκρινίσεις και επισημάνσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας των Α΄, Β΄, Γ΄ τάξεων Γυμνασίου, σχ. έτους 2018-19, βάσει των συμπληρωματικών οδηγιών (Υ.ΠΑΙ.Θ., Αρ. Πρωτ. 157313/Δ2/08-10-2019)

Αποστολή προγράμματος 1ου Διήμερου Διασχολικού Φιλολογικού Συνεδρίου: <<Ανάδειξη καλών πρακτικών και προτάσεων για τη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων, στο πλαίσιο μιας Κοινότητας συνεργασίας και επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών >> από τη Συντ. Εκπαιδευτικού Έργου Φιλολόγων του ΠΕ.ΚΕ.Σ. Κρήτης, Ι.Α.Ραμουτσάκη (Κοινότητα Συνεργασίας Φιλολόγων Ηρακλείου και Λασιθίου, αρμοδιότητάς της – Διασχολικά Συνεργατικά Δίκτυα)

Συμπλήρωση φακέλου οργάνωσης του μαθήματος «Νέα Ελληνικά» Γ΄/Δ΄ τάξης ΕΠΑΛ. Ενημέρωση Φιλολόγων σχετικά με Διδακτέα – εξεταστέα ύλη του Πανελλαδικώς εξεταζόμενου μαθήματος «Νέα Ελληνικά» της Γ΄ τάξης Ημερήσιων και (τριετών) Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. και της Δ΄ τάξης (τετραετών) Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. του ν. 4386/2016 (Α΄ 83) για το σχολικό έτος 2019-2020.

ΖΑΝΕΚΑ Σ: H ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ Ο.Π. Γ΄ ΓΕΛ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΠΣ 2019-20 ΙΕΠ_ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ_Η ΑΛΛΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΠΗΛΑΙΟΥ

(ΥΠΑΙΘ) Διδακτέα-εξεταστέα ύλη Μαθηματικών Γ΄ Ταξης ΕΠΑΛ (πανελλαδικώς εξεταζόμενου) 2019-2020

(ΥΠΑΙΘ) Στατιστική Β΄ Λυκείου – Λύσεις ασκήσεων φακέλου μαθητή

Σ. ΖΑΝΕΚΑ: Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΝΕ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ Γ΄ ΓΕΛ 2019-20

Σ. Μαρτίνου:«Αυριανό Εκτάκι, υιοθέτησε ένα Πρωτάκι, μπορείς». ‘Άρθρο υπό δημοσίευση στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΠΔΕ, με θέμα:”ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ: ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ” που αξιοποιήθηκε ως υλικό στη δίωρη επιμορφωτική συνάντηση, με τίτλο: «Θέματα μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο» στις 5 Σεπτέμβρη 2019 στον Άγιο Νικόλαο και 10 Σεπτέμβρη 2019 στο Ηράκλειο. Σωτηρία Μαρτίνου ΣΕΕ 10ης Ενότητας Σχολικών Μονάδων Ηρακλείου-Λασιθίου

Οδηγίες αποστολής υλικού αναρτήσεων για ανακοινώσεις και ψηφιακό αποθετήριο

Κοινωνικά δίκτυα

ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Κρήτης – YouTube

3ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Π.Δ.Ε. Κρήτης – YouTube