Αρχική » Αποθετήριο » Καστανάκη Α: Διδακτική πρόταση για την Επανάσταση του 1821. Λογοτεχνία Γ΄ Γυμνασίου
19-22/05/2022 – 4ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο της Π.Δ.Ε Κρήτης με θέμα: «Ο μετασχηματισμός του σχολείου στον 21ο αιώνα: Θέσεις-Αντιθέσεις-Συγκλίσεις»

Η ιστοσελίδα του Συνεδρίου είναι: https://4conf.pdekritis.gr/
12/02/2022 – Διαδικτυακή Ημερίδα pekes22_anti-violence conference “Φαινόμενα βίας στη σχολική κοινότητα. Αντιμετώπιση, πρόληψη, ερμηνεία”

ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ (1ο Στρογ. Τραπέζι) 11:00-14:00
12/01/2022 – Ημερίδα Παρουσίασης Εκπαιδευτικών Δράσεων από Σχολεία Π/θμιας Εκπ/σης Κρήτης, στο πλαίσιο του Εορτασμού των 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση του 1821

Αναζήτηση και φίλτρα
Search and Filter
Καστανάκη Α: Διδακτική πρόταση για την Επανάσταση του 1821. Λογοτεχνία Γ΄ Γυμνασίου
Ετικέτες: Ζανέκα
← ΣΕΕ Β. Καλοκύρη. Επιμορφωτικό υποστηρικτικό υλικό. Κριτήριο αξιολόγησης με ενδεικτικές απαντήσεις για το μάθημα Αρχαία Ελληνικά Γ΄ τάξης, ΟΠΑΣ, σύμφωνα με το νέο σύστημα. Επισημάνσεις-σχόλια και προτάσεις διδακτικής αξιοποίησης. [συνημμένο σελ. 1-24:•Σύνθεση Κριτηρίου και ενδεικτικών απαντήσεων: Αντώνης Βαλεργάκης, Φιλόλογος (στο 2ο ΓΕΛ Ηρακλείου). Εισήγηση στο Εργαστηριακό διαδικτυακό Σεμινάριο για Φιλολόγους, την Τρίτη 23-3-2021. (Διοργάνωση -Συμβουλευτική- ΣΕΕ ΠΕ02Β. Καλοκύρη). •Επισημάνσεις – Σχόλια, σε ανταπόκριση προς το Πρόγραμμα Σπουδών στα Αρχαία Ελληνικά Γ΄ ΟΠΑΣ και τα εννοιολογικά και μορφολογικά δεδομένα της εξέτασης του μαθήματος (ΦΕΚ 4177, Τεύχος B΄ /28.09.2020). ΣΕΕ Φιλολόγων Β. Καλοκύρη] Μέμος Γ: Το κρυφό σχολειό του Ν. Γύζη. Εικαστική και διαδραστική προσέγγιση →
Συνολικό Ημερολόγιο Δράσεων
Κοινωνικά δίκτυα

Προγραμματισμοί
Απολογισμοί Τ.Υ.-ΖΕΠ
Επιμορφωτικές Ημερίδες ΥΠΑΙΘ
Παρουσίαση του νέου εκπαιδευτικού πακέτου των Μαθηματικών της Ε΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου
Τρόπος αξιολόγησης του μαθήματος Αρχαία Ελληνικά/Τρόπος αξιολόγησης του μαθήματος Ελληνική Γλώσσα
Παρουσίαση του νέου μαθήματος «Σύγχρονος κόσμος: Πολίτης και Δημοκρατία» της Β΄ Λυκείου
Οι Πυλώνες του Προγράμματος ΜΝΑΕ – Από τα 9 πιλοτικά ΕΠΑ.Λ. στην καθολική εφαρμογή