Αρχική » Υποστήριξη ΕξΑΕ » Πληροφορική ΕξΑΕ » Πληροφορική ΕξΑΕ (στα ελληνικά)

Πληροφορική ΕξΑΕ (στα ελληνικά)

Στην Ελληνική Γλώσσα

  1. Εισαγωγικό για το Scratch του Αλέξανδρου Ρονιώτη
  2. https://projects.raspberrypi.org/el-GR/projects έτοιμα Projects (στα Ελληνικά) για coding πολύ ωραία οργανωμένα και βήμα βήμα οδηγίες.
  3. Το koji είναι ένα πολύ ωραίο εργαλείο με το οποίο «πειράζουμε» έτοιμα apps (παιχνίδια κυρίως) και τα προσαρμόζουμε με τα δικά μας εικονίδια, κώδικα, κλπ. Στα δύο παρακάτω video (part1 και part 2) δείχνω πως μπορώ να φτιάξω το παιχνίδι αυτό https://withkoji.com/~AlexandrosRoniotis26/–1 χρησιμοποιώντας το εργαλείο Koji.Τα εικονίδα που χρησιμοποίησα https://drive.google.com/open?id=1P66hvtyajrva2qoa2BG4udxwVNbwP-re
    Part 1: https://www.youtube.com/watch?v=mwzerqTX1AI
    Part 2: https://www.youtube.com/watch?v=1zQloej4wWw  του Αλέξανδρου Ρονιώτη
  4. Κάτι αντίστοιχο, με τα παιχνίδια του Αλέξανδρου, μπορούμε να δημιουργήσουμε και στο wordwall.net. Περισσότερο απευθύνεται σε παιχνίδια γνώσεων. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε στο βιντεάκι, που έφτιαξα για τη δημιουργία των παιχνιδιών.https://www.youtube.com/watch?v=YnqF4vxNA4Y&feature=youtu.be   Σημείωση, πήρα την ιδέα από την κυρία του Γιού μου, που τα υλοποιεί και μας τα στέλνει στην τάξη. Έτσι το έψαξα και βρήκα πως δημιουργούνται.
  5. Υλικό από Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
    – Φυλλάδιο 1
    <Μένουμε-σπίτι-παίζουμε-σπίτι-1.1.pdf>

    – Φυλλάδιο 2
    <Μένουμε-σπίτι-παίζουμε-σπίτι-2.pdf>
  6. https://coyotelearner.co
  7. Διαδικτυακό Μετα-Αποθετήριο ΑΕΠ Πληροφορικής
  8. net-advice.gr (Νίκος Παπάζογλου)
    1. Υλικό – Εφαρμογές Πληροφορικής – Α λυκείου
    2. Υλικό – Πληροφορική Α Γυμνασίου
    3. Υλικό – Πληροφορική Β Γυμνασίου
    4. Υλικό – Πληροφορική Γ Γυμνασίου
    5. Υλικό – Πληροφορική Α-Β Δημοτικού
    6. Υλικό – Πληροφορική Γ-Δ Δημοτικού
    7. Υλικό – Πληροφορική Ε Δημοτικού
    8. Υλικό – Πληροφορική ΣΤ Δημοτικού
    9. Πλατφόρμες Δημοτικού
  9. pliroforikos.weebly.com (Άγγελος Αρχοντοβασίλης)
    1. Υλικό Α-Β Δημοτικού
    2. Υλικό Γ-Δ Δημοτικού
    3. Υλικό Ε-ΣΤ Δημοτικού
  10. Απλή Επιλογή και Σύνθετη Επιλογή στο Scratch για Ε’ ΣΤ’ Δημοτικού
  11. Κατανοώ και Εφαρμόζω Έννοιες Προγραμματισμού:
    1. Μάθημα 1: Τι είναι κώδικας
    2. Μάθημα 2: Δομή επανάληψης
    3. Μάθημα 3: Γεγονότα
    4. Μάθημα 4: Δομή επιλογής
  12. Βιντεομαθήματα (new)
  13. (new) Scratch σε κινητό! (Από Αλέξη Λεντάρη)
    εγώ μπαίνω μια χαρά απ’ το κινητό στο online scratch. Πατάμε desktop version από τις ρυθμίσεις του browser του κινητού.Φυσικά δεν είναι ιδανικό και πρέπει να πηγαίνω λίγο δεξιά ή αριστερά την οθόνη για να βλέπω διαφορετικά σημεία αλλά δουλεύει. Σαφώς και είναι μικρά (είναι 5″ μόνο η οθόνη μου (samsung S7) αλλά μπορώ και κάνω ζουμ όπου δεν διακρίνεται κάποιο τουβλάκι. Έφτιαξα λογαριασμό εκπαιδευτικού στο Scratch online και έφτιαξα τάξεις κανονικά και χρήστες πολύ εύκολα. Με 3 κλικ ο μαθητής μπορεί το έργο που έχει φτιάξει να το μοιράσει προσθέτοντας σε μια επίσης συλλογή που έχω φτιάξει για κάθε τάξη και να μπορούμε να το δούμε όλοι. Σου δίνει επίσης τη δυνατότητα να κάνεις fork ένα έργο. Δηλαδή εγώ μπορώ να ανεβάσω ένα ημιτελές έργο στη συλλογή ως καθηγητής και ο κάθε μαθητής να το κάνει “αντιγραφή” και να το συμπληρώσει και να το προσθέσει στη συλλογή τελειωμένο με βάση αυτό που έχω ζητήσει. Αν το κάνει κάποιος φροντίστε ο χρήστης του κάθε μαθητή να έχει τον αύξοντα αριθμό του μαθητή στη λίστα που έχετε, τα αρχικά του (σου ζητάει να μην ταυτοποιείται ο μαθητής) και το τμήμα-σχολείο ώστε να είστε σίγουροι ότι δε θα πέσετε σε υπάρχοντα ονόματα πχ 3gp5gxg3 για τον 3ο μαθητή με όνομα γιώργος Παπαδάκης του 3ου γυμνασίου χανίων Γ3

Μετάβαση στο περιεχόμενο